duminică, 12 iunie 2011

Curs festiv

   Mi-am zis ca nu,nu se poate sa nu scriu ceva despre CURSUL FESTIV al celor din clasa a 8 a.
Asadar,am apasat POSTARE NOUA si am inceput....
   Totul a avut loc intr-o frumoasa zi de miercuri,7.06.2011.O zi frumoasa,calduroasa,care ascundea mii si mii de sentimente.
   Mi-am scris asa zisu' discurs si am asteptat ca cei din clasa a 8 a sa-si imbrace robele si sa paseasca in curtea interioara,unde trebuia sa se desfasoare evenimentul.Nu a trebuit sa astept mult si cei mari au sosit in curte.Nu-mi amintesc exact ce am simtit,dar stiu ca am avut mai multe emotii ca ei si un tremur m-a cuprins din cap pana in picioare.Adevarul este ca ii iubeam cu toata fiinta mea si NU va mai fi niciodata la fel fara ei.A urmat premierea profesorilor si sincer mi s-a parut  reusita si amuzanta  dupa care au avut loc discursuri,imnuri,premierea elevilor.Nici nu puteam sa fac poze pentru ca-mi tremurau mainele foarte tare!:))


Am fost mai emotionata ca un parinte?...Adevarul este ca m-am simtit ca o sora mai mica.


Cel mai frumos moment a fost atunci cand fetele de la 8 A au inceput sa cante.Fetelor,era compus de voi?
Inregistrarea aia a fost ascultata de mine mai mult decat orice alta melodie!
  Dupa ce au terminat de cantat,s-au dus si au sunat fiecare pentru ultima oara.Eu si cu A. am ramas in curte si debea atunci am inceput sa-mi dau seama de gravitatea situatiei.Plecau si aveau sa nu mai vina niciodata.Probabil ca o sa ma mai intalnesc cu ei,dar niciodata nu vor mai fi in formula completa.


NU VOI UITA NICIODATA CLASELE DE A 8 A si nici imbratisarile lor de la sfarsit,fiecare soptindu-mi la ureche " O sa fie bine,mititico".


Va multumesc ca m-ati crescut si ca mi-ati fost aproape si la bune si la rele.Promit solemn ca nu va voi uita!



P.s: O sa vina si randul meu. o.O

3 comentarii:

  1. Nu am sa uit ca erai acolo mititica in spatele meu si plangeai. Chiar m-am speriat atunci.
    Si cantecul.. este imnul scolii. Facut in anii trecuti :*. Vi-l dam la anul :))!
    Trebuia sa il cantam toate clasele, dar noi, din respect pentru doamna profesoara de romana Aurora Stefan, fosta directoare.. l-am cantat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Discursul tau a fost cel mai tare.Am plans.Doamna profesoara de romana a venit si mi-a zis : Discursul Malinei si al tau au fost cele mai frumoase , doar sunteti elevele mele . :))

    Sa ni-l dati. :x

    Da uai , cum sa nu plang , era trist . :(

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate