vineri, 17 iunie 2011

Nimic nu s-a schimbat

Oamenii , locurile , gesturile , minciunile ... Nimic
  
  Ma privesti patetic , imi zambesti cu o putere pe care nu ti-o cunosc.In ce te-ai transformat ? Cine esti ? Nu te mai recunosc !
   
Incerc mereu sa ma acomodez cu tine , cu ceea ce faci si spui. ( din nou ma privesti patetic )


Te transformi in ceea ce de mici noi uram. ( " Promitem ca o sa fim unite , ca nimeni si nimic nu ne va desparti . Promitem ca nu o sa ne schimbam , ca atunci cand vom avea bani multi ne vom cumpara toate hainele care ne plac . " ) 

 Dar nu , noi ne-am schimbat pe zi ce trece , am lasat sa intervina intre noi multe lucruri care ne-au daunat prieteniei noastre . Imi pare rau fetelor , nu eu am gresit aici . Am partea mea de vina , pe care mi-o asum , nu fug de responsabilitatile mele si de indatoriri . In comparatie cu voi , eu imi tin promisiunile . 

Cu drag,
prietenelor mele din copilarie.
  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate