duminică, 1 mai 2011

14 ani

   Am 14 ani.Cum se poate asta?Uai,ma simt batrana.Stau sa ma gandesc ca 14 ani inseamna ceva si apoi ma gandesc la 40,50 si mi se pare putin...Cine stie ce vremuri o sa mai fie si cat o sa mai traiesc..dar da..am 14 ani.Si cat am vrut sa am varsta aceasta...1 pentru ca imi fac buletin si 2 pentru ca nu imi era deloc bine sa zic ca am 13 ani.Anyway,daca e sa te placa cineva te place fara sa conteze varsta.A dracu!Ca ziua mea cade de fiecare data inaintea tezelor si ba unii sunt ocupati cu invatatu ba nu pot sa vina.
   Oricum,azi este ziua mea si nu o sa las pe nimeni si nimic sa o strice!O sa primesc lucruri verzi,stiu asta.O sa le pozez si o sa le pun pe blog!<3.Si de asemenea voi veni cu muuuulte poze.Acum ma duc la culcare.Da Winnie,am terminat dusu'.Si e doar 1.:-??. :P




P.S : Azi e ziua mea,azi am 14 ani!



Observati ca oamenii sunt verzi,nu? o.O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate