joi, 26 mai 2011

Nereusite

Astazi imi dau seama mai mult ca niciodata.Ce conteaza la varsta asta mai mult decat scoala?Bineinteles,prietenii si viata pe care o ai pe langa scoala,dar pentru mine ramane SCOALA cea mai importanta.Ce am realizat in ultima vreme?Am noroc de nationala pe care o sa o am in vacanta de vara,altfel eram,probabil,jos tare.
   Nu pot sa ma exprim cu cata ura il privesc mereu pe profu' de mate,care mi-a pus la teza 9,30.Cum stau lucrurile?
   Am avut o mica greseala,o banala greseala,si nu a mai gasit 20 de sutimi ca sa imi puna si mie un 9,50.Nu mi se pare corect ceea ce s-a intamplat si ceea ce se intampla incontinuare.Colega de banca a luat 8,50,ceea ce inseamna ca a luat cat mine.
   Asta nu e sigurul lucru.Pe langa faptul ca nu gaseste cateva sutimi vine la ora cu o greata si un neinteres pe care il transmite mai departe,elevilor.
   Anyway,ora de matematica este o ora de hibernare pentru mine.Dar ma gandesc,ce voi face la anu,ce voi face la examen?PREGATIRE scrie pe fruntea mea. 



2 comentarii:

Persoane interesate