marți, 24 mai 2011

Se termina?

    Astazi pur si simplu stateam si ma gandeam...chiar se termina scoala?Nu ca asta nu mi-ar conveni,doar ca nu imi pot da seama ce am facut in clasa a VII-a.
    Deodata imi fuge mintea la concursurile pe care le-am castigat sau la care am avut rezultate bune.Dupa care ma intreb cu o mutra de catelus 'asta conteaza?'.
    Ma gandesc la notele pe care le-am luat si imi pare rau pentru ca puteau sa fie mult mai mari.
    Ma gandesc la prieteniile pe care le-am strans si mai mult in anul acesta.Sincer?Dau mai multa importanta unei prietenii adevarate decat unei note..
    Ma gandesc la profesorii pe care i-am dezamagit sau pe care i-am multumit anul asta..si stii?Ma simt si eu bine...
     Ma gandesc ca...a mai trecut un an...si ma apropii din ce in ce mai mult de clasa a VIII-a.NU VREAU.Nu vreau pentru ca am auzit prea multe despre ea,pentru ca te face sa plangi si sa iti doresti sa dai timpul inapoi...
     Si voi,dragii nostrii colegi de clasa a VIII-a,cum plecati si ne lasati scoala PUSTIE.Cum intoarceti spatele si plecati ca si cum nimic nu s-a intamplat.CUM ma lasati pe mine singura cand am cea mai mare nevoie de ajutor...
      Nu vreau sa ma gandesc la despartire,la ce o sa se intample..GATA,mai sunt 3 saptamani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate