duminică, 1 mai 2011

De la ei...

Bianca :,
Mititica mea .
Vreau sa-ti urez La multi ani..Sa ai parte de tot binele si de toata iubirea din lume.
Sa nu uiti ca mereu te poti baza pe mine , si ca sunt aici pentru orice .
Chiar daca nu sunt prea buna la sfaturi [ Nu sunt deloc buna :"> , o sa-ti pot oferi mereu un numar pe care sa plangi .
Cu toate ca iti gresesc destul de des sa stii ca mereu imi pare rau , oricat de nepasatoare as parea .
Tu ramai Surioara mea ;o3 mititica , care azi face 14 ani si de care sunt atat de mandra. [ Si-mi place ca pot sa ma cred sora mai mare .
Cu timpu' imi tot dau seama ca te iubesc tot mai mult . <3 .
Si mai stii cand spuneam , ca o sa fim babute si ca o sa mergem pe strazile noastre ?. Sper ca sa nu apara niciodata nimic care sa ne desparta si sa nu ne mai certam din cauza baietilor . :|
Ti-am promis ca am sa ma schimb si asta am sa fac . As vrea asa sa ma dedic total ;o3 . [ vorba ta ] . - 2 suflete ce se ating fara sa se confunde .
Esti asa mititica si speciala .
Si ..
As vrea sa stii ca esti tot ce am ma scump pe lume . <3
Tu care te bucuri pentru fericirea mea .
Care ma intelegi si imi dai sfaturi bune .

        Ne este frica sa nu pierdem
        Pe cine avem mai dragi
        Si cate'o data'n viata
        E mai bine sa si taci
        Dar asta e de la sine
        Nu te poti crede nimeni
        De aia nu vreau sa te las
        Sa ai nevoie de mine
        Vei avea sprijinul meu                              <3333333333333333333333 .
        Si la bine si la greu
        Iidiferent ce va urma
        Voi fii aici mereu
        Cam asta'i tot papusa
        Si sper ca m'ai inteles
        Versuri pure din sufletul meu
        Si'un sincer ,, Te iubesc " 8-> !

TE IUBESC  :
                           -  Pentru ca ai fost alaturi de mine .:x
                           - Pentru ca existi :o3
                           - Pentru ca esti SPECIALA <3 .
                           - Pentru ca ma sustii.
                           - Pentru simplele banalitati pe care le faci . :”>
                           - Pentru ca esti totu’ pentru mine:o3 !
                           - Pentru ca ma iubesti si tu. :o3
                           - Pentru ca avem mult de cand suntem prietene bune :o3 .!
                           - Pentru ca în ultimul timp vorbim tot mai mult. :x
                           - Pentru ca pot sa îti zic orice.
                           - Pentru ca esti mai mica ca mine :-L .
                           - Pentru ca imi dai sfaturi.
                           - Pentru ca nu pot sa-ti fac nimic rau.
                           - Pentru ca n-am puterea/tupeu.u sa-ti vorbesc urat.
                           - Pentru ca m-ai invatat multe lucruri.
                          

Si ar mai fi.
Da ..
Nu mai am timp acum sa scriu .
 :">


LA MULTI ANI , ma !
Te iubesc / .



Raluca :
Adu, la multi ani maii! Ai 14 ani. La multi ani, sa fii fericita si mai ales iubita pentru ca meriti! Nu te cunosc de mult timp si nu te cunosc personal, dar totusi am povestit atatea incat simt ca te cunosc de ogramada de timp. Uite cum trece timpul. “Facusi” 14 aniJ) ca sa vorbesc cum se vorbeste la mine Deci inca odata la multi ani! Hai ca totu`I bine pana la urma, si totul o sa fie bine, trebuie sa fii fericita pentru ca meriti! Intelegi? Meriti!
                         

Multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate