sâmbătă, 30 aprilie 2011

O sa fie bine!

"Micutsa mea Andreea Rotaru , adica Adu junior a mea , peste cateva ore implinesti anii , imi pare asa de rau ca nu voi fi la Vaslui langa tine ..:| , dar oricum sa stii ca te consider o prietena extrem de buna , micutsa mea care ma suna si se agita ca un pepsi la telefon , dar careia ii spun c`o iubesc si se linisteste <3 , off ma mititel sper sa ma ierti ca nu`ti sunt alaturi , dar iti urez distractie mega ecstra placuta:x. Si daca nu sunt langa tine fizic , sunt langa tine cu   sufletu' si in inima mea vei ramane mereu , pentru asta`i multumesc lu Cristi ca mi te-a scos in cale :*.
Chiar daca te cert cand gresesti si stii vorba mea ca nu`ti suflu in cur :-w  , incerc sa`ti deschid ochii si iti spun lucrurile astea din dragostii' si respect , n-am cum sa uit . Amin .<3."


    Multumesc ma' Adule...multumesc.! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate