duminică, 17 aprilie 2011

Habar n-ai tu!

    Habar n-ai tu cata dragostea TI-AM PURTAT eu tie...Dar ce mai conteaza acuma..s-a dus tot.Incetul cu incetul cred ca scap de tine.Imi prinde bine sa stau singura si sa ascult muzica...de parca as intelege ceva din tot ce s-a intamplat..Pot sta ore intregi sa ma gandesc si tot nu ma plictisesc...Ma intreb unde am gresit si ajung la concluzia ca doar eu am fost vinovata.Cu ce ai gresit tu?Doar eu am fost aia nasoala,aia care a pus suflet si aia care s-a indragostit!Tu nu ai nici o vina.Singura mica greseala pe care ai facut-o este ca ai intrat in viata mea,ca ti-ai luat responsabilitatea sa ma faci prietena ta!
    Azi mi-am zis ca o sa sterg data de 11.04 din mintea mea.
    Azi am zis ca o sa sterg locul in care ne-am intalnit prima data din mintea mea..
    Azi m-am intrebat de ce timpu' tot trece si mie tot nu-mi trece.
Azi mi-am dat seama ca nu mai meriti nici o secunda.Azi te-am sters total din inima mea.
          Take care,baby.Ramai cu ea.La mine sa nu mai vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate