miercuri, 27 aprilie 2011

Fericire (2)

   Tot imi zic ca o sa fie bine...dar oare ma mint?Spune-mi tu ca o sa fie asa si o sa te cred..dar nu o sa-ti permit sa-mi gresesti.Nu acum.Oare e adevarat ca eu cresc?E adevarat ca ma maturizez pe zi ce trece sau vorbele pe care ti le spun sunt doar pe moment?
    Anyway,e bine momentan.E foarte aiurea,de la un timp se intampla un lucru ciudat cu mine.Nu ar trebui sa fiu asa.Pur si simplu,sunt fericita,dupa 5 minute te apuca pe tine sa-mi faci faze ca sa mi se duca toata fericirea.Le faci intentionat sau asa esti tu si nu iti dai seama ca pe mine ma doare?Asta nu pot sti,dar iti zic doar atat.O sa fiu si eu egoista,poate doar acum la inceput si poate cu timpul o sa-mi revin.De ce as pune atat de mult suflet daca tu nici macar nu te gandesti la mine?...............................................................................................................................

   A inceput scoala!Incep tezele.Azi am lucrat putin la matematica si a inceput sa nu mi se mai para atat de grea.Sau este doar primul test si ala este mereu mai simplu?Si totusi de ce imi este atat de frica de teza la matematica?Nu o fi asa de grea si daca o sa imi repet din timp o sa fie totul bine.La romana nici nu imi fac probleme...Si dupa,vara,distractie,soaree.
   MAI ESTE!Eu deja visez..DEJA.
   Nu-i bine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate