vineri, 22 aprilie 2011

Fericire? (1)




 Fericire si pentru mine?  Nu imi pot da seama exact ce simt acum,e 1 fara 20 si sunt extrem de obosita.Insa mi-am facut putin timp sa scriu aceasta postare.Insfarsit ma simt bine,ma simt EU.Pana acum cateva zile,saptamani nu prea aveai ce vorbi cu mine,dar acum totul pare a revenit incet incet la normal.
        Am ramas uimita de ce s-a intamplat si nu stiam ca o sa ajungem asa.Anyway,cum ai spus si tu avem multe amintiri care ne leaga mereu si pe care nu o sa le uit niciodata.Ma simt bine,foarte bine.Pe langa faptul ca nici nu stiu daca am scris ceva corect,pentru ca nu mai pot de oboseala.Inchid acum,nu inainte de ai spune tatalui meu si aici LA MULTI ANI.

         Ziua de 21 aprilie o sa ramana in mintea mea vesnic.






                              Locu cu ganganii si bratara de la el.<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate