luni, 18 aprilie 2011

Luiza-printesa castelului verde VI

Cu tot ce se intamplase,eram amandoi speriati.Ne-am asezat si am inceput sa vorbim despre tot ce se intamplase.Si el era constient ca acolo se intamplase ceva.El se schimbase mult si ideile macabre care-i acoperise mintea il transformase intr-un om rau.Dar,pana la urma,el a facut tot posibilul si ne-a salvat.In final,totul s-a terminat cu bine.Acum inteleg de ce a spus Eos-"iubirea va invinge".Priveam tacuti pe fereastra si soarele,timid,isi arunca un buchet de raze pe pamantul amortit.Din ziua aceea,ceva avea sa ne uneasca pentru vesnicie.De multe ori m-am intrebat ce este fericirea:o stare,cum spun unii sau un sentiment pe care noi insine il cream.De multe ori am incercat sa caut fericirea si m-am gandit ca poate o voi gasi cand voi ajunge la toamna vetii mele cum cred unii ca au gasit-o.Insa eu eram fericita,atata timp cat Andrei era langa mine..
M-am nascut pe acest pamant nestiind cine sunt,caci venirea mea pe lume sta sub un semn ceresc,indescifrabil pentru ceilalti,tainic chiar si pentru mine.Acum stiu ca destinul meu nu e usor.Dar,dupa aceasta viata,ma asteapta una si mai buna.Eos va avea grija de noi...Sunt sigura de asta!
Am inceput sa-mi indeplinesc fiecare act din viata mea ca si cum ar fi ultimul..ca si cum in secunda urmatoare nu asi mai exista...
.....Cu degetele slabite si palide am pipait incet si indelung amintirea unor ani uitati de vreme..Anii adolescentei mele,pe vremea cand eram o copila fara griji.Acum,pe jumatate buimacita,m-am ridicat din pat si am incercat sa ajung la fereastra.Viata mea se scurse atat de repede,imbatranisem.Visele de copila se transformase in simple amintiri..Imi las capul pe brat si asemenea ca in serile de toamna,priveam cerul care ma linistise de multe ori...Poarta casei se aude...Dar cine e?..Privesc nerabdatoare si vad intrand un om trecut de varsta tineretii..Avea parul carunt si ochii albastrii dar ceva ma atragea sa il cunosc si mai mult.O simpla privire mi-a fost deajuns sa-l recunosc.Era Andrei!S-a intors la Luiza...printesa castelului verde.



Aici se termina totul.b-).Pareri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate