marți, 26 aprilie 2011

Urasc cand..

Sun sun sun sun sun si nu-mi raspunde nimeni.De ce mai ai telefon daca EU sun ca o disperata pentru ca vreau sa te aud.Stii,mi-e dor si tu nu faci nimic sa mai stingi din sentimentul asta.
     Acum mi-am mai revenit.Ma apuc sa scriu...Sa scriu ce mi s-a mai intamplat in ultimele zile.
Am plecat din oras.Adevarul e ca incepeam sa ma simt ca Luiza si probabil ca forta alor mei de a ma scoate de aici nu a fost in zadar.Ma simt mult mai bine acum.Zilele astea am vazut destule,am vazut multi "credinciosi" si multa lume care a facut din mine numai nervi.Dar,in ansamblu a fost linistitor.Relaxare completa...si dupa haos total.Ma simt obosita si fara nici un fel de scop in minte.Vreau doar sa ies afara si sa pierd vremea cu tine.
    Uite cum e,cum ma simt cand nu primesc nimic din partea cealalta.Imi vine sa urlu si sa las orgoliu la o parte.Spun ca sunt ok,cand de fapt nu mi-e usor.Spun ca nu-mi pasa,mie-mi pasa,sa stii.
    Aceleasi intrebari in cap,acelas stres,aceasi prieteni pe care ii sacai,aceasi oameni care ma asculta...
   Si,spune sincer,ce-i de facut?Nimic!Pot doar sa astept..dar chestia asta ma omoara...O SA FIE BINE,la dracu' cu tot,ca m-am saturat sa fiu atat de negativista si sa gandesc numai rau.


P.s: Postarea e facuta pentru data de 25,dar e scrisa dupa 12,deci o sa apara pentru 26.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate