duminică, 17 aprilie 2011

De ce?

Nu imi inteleg prietenii.Pe unii.De ce dracu' ma iei pe mine cu "nu am chef" cand eu iti zic ceva asa frumos,cu toata dragostea pe care o port pentru tine.Si dupa,sa vezi,imi spui ca mie niciodata nu mi-a pasat si ca sunt un om fara suflet!Du-te dracu!
   Uneori mi-e sila sa vorbesc cu tine si alteori esti ca aerul pe care il respir.De ce?Nici eu nu stiu!Niciodata nu am inteles de ce sunt atat de legata de tine,de noi.De ce imi place sa stau cu tine cand noi doua nu avem nimic in comun!Sau avem?Suntem ca si surori si eu zic ca nu avem nimic in comun!Stam fata in fata si stiu ca o sa vorbim mereu.
    Adevaru e ca nu o sa mai fie niciodata ce a fost,cat de frumos era..dar,macar pe jumate sa fie  ca atunci!
     In seara asta nu stiu ce ai avut,sau poate ca eu am fost de vine,dar a fost naspa!Faza cu: "nu am chef" m-a facut sa ma gandesc putin daca nu  te-ai schimbat cam mult in ultima vreme.Bine,si eu am facut-o dar niciodata nu am uitat de unde am plecat.Adica de aici,de pe strada noastra si niciodata nu am uitat cine m-a facut sa ma schimb.Tu ai uitat?Stiu ca o sa imi citesti blogu si stiu ca o sa te superi ca iti spun toate astea aici,acum.Dar gandeste-te putin.Mai stii cum eram inainte si cum suntem acum?Nu se merita o schimbare asa de mare cu atat de multe greseli.Si da,ai fite uneori;si eu am(asta am spus-o ca sa te fac sa te simti mai bine)!Si ma gandesc,este pentru ca nu esti la scoala cu mine si pentru ca tu cunosti atat de multe persoane sau e doar din cauza ca tu cresti?
    Anyway,imi pari tot aia mica si bleguta.Am impresia ca trebuie sa te apar mereu de tot ce se intampla in jur si uneori nu stiu cum sa procedez cand te vad plangand.O sa crestem impreuna,iti promit.Nu o sa te parasesc pe drum...cu toate ca mi-e greu sa trec peste cuvintele tale grele! 
  

              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate