sâmbătă, 23 aprilie 2011

Ce zi e asta?

Deci...22 aprilie 2011 a fost cea mai urata ! Imi pot da seama usor de asta,deoarece cand vrei sa iesi si tu putin afara,te trezesti ca frateto face febra 40 si maicata se tipa la tine,aruncand asupra ta toata vina.
  Acum m-am gandit si eu si am simtit cum e sa astepti pe holul unui spital.M-am simtit ca in filmele in care trebuie sa vina doctorul si sa spuna "A reusit/Nu a reusit operatia."
   Anyway,totul a iesit bine,deocamdata.Adica,ar fi fost de tot cacatu' sa stai de Pasti in spital!
   Nu mi-a placut si nu o sa-mi placa niciodata sa fiu SORA MAI MARE.Am facut o postare din tot ce s-a intamplat vineri cu toate ca nu e mare lucru...
   Nu mai plec nicaieri de Pasti si asta ma face sa ma simt mai bine.O sa am timp de iesit afara.Nu-i problema asta!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate