sâmbătă, 16 aprilie 2011

Cum eram si cum sunt acum..

 Astazi am o stare foarte aiurea!Pe langa faptul ca trebuie sa imi petrec toata dupa-amiaza cu fratemio,pe post de dadaca,ma consolez cu gandu ca o sa am timp in vacanta asta si de iesit afara si totusi,E FRATELE MEU!
  Dupa o discutie mai serioasa cu o prietena,mi-am dat seama ca eu m-am schimbat mult fata de asta vara.Stiu ca este normal si ca nu e nimic de speriat,dar stateam si ma gandeam ca era mult mai bine atunci.
  Uneori imi doresc atat de mult sa ma schimb si sa nu mai imi pese de nimeni si de nimic,dar acum as vrea sa dau timpu inapoi,sa fie vara...vara in care ne-am cunoscut noi.Mai stii?
Si chiar atunci nu imi dadeam seama ca prietenia noastra o sa tina pana acum.Stiu ca viata ta e grea si ca nu mai poti dar din cand in cand mai apare o pata roz.Daca o sa citesti candva vreau sa stii ca mie imi pasa chiar daca s-au intamplat atat de multe lurcuri!Pana la urma,cum ar putea sa nu-ti pese de o prietena pe care o suni plangand si pe care o stresezi mereu cu prostiile tale de copii?
  Imi pretuiesc prietenii si chiar daca e sa mai gresesc cateodata imi pare rau.
 
Ma pis pe el de SSRI,stii asta nu?Numai el te-a adus in starea asta!Numai el!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate