miercuri, 20 aprilie 2011

Pastele/Craciunul/Revelionul

'Nu stiu altii cum sunt' dar eu cand ma gandesc ca vine o sarbatoare mare nu este o bucurie!Mi se pare cel mai ciudat lucru care sa petrece intre oameni si in acelasi timp ma face sa fiu foarte nervoasa si plictisita.Cum nu am obiceiul sa vorbesc de multe ori despre altii,o sa iau ca exemplu familia mea.
     In ultima vreme,Craciunul si Pastele noi nu il petrecem acasa.Ba plecam la munte,ba plecam la tara!Si acest lucru mi se pare tampit!Buuun!Nu ramanem acasa.Incerc sa ma resemnez cu gandul ca o sa imi iau vreo 2-3 carti cu mine si o sa ma scufund in lectura pe parcursul celor 2-3 zile super plictisitoare.
    Dupa ce ca am o vacanta de o saptamana si un pic trebuie sa ma epuizez in cel mai ridicol mod,sa fac curat,sa vopsesc oua si toate nimicurile alea inainte de preaiubitul Pasti.Dupa care,trebuie sa fiu foarte fericita si foarte odihnita sa imi fac bagajele si sa plecam la Muntele cu aer proaspat.Zilele trec incettttt,inceeeeeeeeet si ma trezesc acasa si mai epuizata,cu o basculanta de teme si doar o zi la dispozitie.Anyway stiu si ce o sa fac.Ma pis pe ele de teme,imi iau geanta si ies si eu ca oamenii afara.Ca oamenii?Sa ma trezesc ca vorbesc cu prietenii si ii intreb:'aha,maine o sa stau toata dimineata si o sa ma pierd in mormanu de teme'...si sa primesc ca raspuns 'pai eu deja mi-am invatat si scris la tot,in plus am mai invatat si pentru teze.'.Asa,de ce nu am putut sta si eu ca oamenii acasa sa fiu si eu in rand cu lumea?Nuuu!Eu a trebuit sa plec la munte si sa ma 'distrez' cu toata familia.
     Si de ce am mai facut curatenie generala,de ce ai mai facut mancare daca nu stam acasa?Spune-mi,de ce ne-am certat ca nebunele in toate zilele astea frumoase cu soare cand oricum ce vroiam eu faceam.
     Ehh.O sa treaca si asta,o sa vine si Craciunul\Pastele si o sa se repete toate alea.
     Voi ce faceti de Pasti? =)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate