luni, 11 aprilie 2011

Despre verde...

      Am o culoare adorata:VERDELE.Oriunde ma uit vad lucruri verzi si asta nu e tot!Totul a inceput de revelion cand am stat si m-am gandit bine care e culoarea mea preferata.Nu stiam exact la care sa ma gandesc si am inceput sa-mi dau seama ca verdele predomina la mine in camera si in viata mea.Incetul cu incetul am inceput sa ma gandesc la tot si mi-am dat seama.Era de multa vreme...dar lucrul asta nu ma preocupa.
      Asa a inceput pasiunea mea pentru aceasta culoare si pentru orice lucru verde.So,daca ne certam candva,adu-mi un lucru verde si trece!


   Ce stii si ce nu stii despre verde?!


  Culoarea verde o intalnim la semafoare, este culoarea de libera trece, deci verdele este si culoarea sigurantei.. sau asa ar trebui sa fie si spun asta ca niciodata nu poti sigur si protejat cand treci pe culoarea verde a semaforului.
  Se spune ca lentilele de ochelari verzi sunt cele mai protective pentru ochiul uman. b-)
  Culoarea verde este asociata si starii de rau, acest lucru poate fi observat in desenele animate cand personajele care au o stare de rau se coloreaza in verde.
 
Verde este si un simbol al fertilitatii si candva prin anii 1400 rochiile de mireasa au fost verzi.(rochia mea de mireasa o sa fie verde!!!)
Stiai ca inainte de anii 1950 costumul lui Mos Craciun a fost verde? E bine, chiar asa se spune ca ar fi fost, pana cei de la Coca Cola au fost cei care l-au transformat pe cunoscutul Mos Craciun in haine rosii.
In Londra exista un pod (Podul Blackfriar) de pe care multi sinucigasi alegeau sa-si curme viata, iar dupa ce acesta a fost vopsit in culoarea verde, se spune ca sinuciderile au scazut cu peste 30%.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate