sâmbătă, 30 aprilie 2011

Esti.....! (Cu dedicatie,daca se simte)

    Buuun!Prima si prima data mi-am zis : "Nu imi murdaresc blogu' cu oameni ca tine,cu fraieri ca tine,cu prosti ca tine,cu ce esti tu!"...dupa care am zis ca: "Blogu' meu trebuie sa stie totul..si blogul meu e lucrul care ma ajuta sa trec si peste asta."Deci..dupa toate astea mi-am zis..ma apuc sa scriu..Dupa cum vedeti,nu am scris cu verde.ACEASTA PERSOANA nu merita asa ceva.De asta am si schimbat culoarea.
   Nu o sa incep sa povestesc totul,pentru ca nu are rost,nu are sens si nici nu e bine sa fac asta.O sa spun doar ce simt eu pentru tine..Vrei sa stii?TE URASC pentru ca iti bati joc de viata pe care o ai si ti-ai batut joc si de a mea...M-ai dezorientat cu totul si asta nu a fost bine...Anyway,acuma sunt bine..presupun ca si tu.Adica,de ce nu ai fi?Intre atatea fete...
    Prima data am zis ca nu ai cum sa faci asa ceva..de ce?Pentru ca iti eram prietena frate si tu,tu ce ai facut?Ti-ai batut joc de 1 an jumate de amitiri,de tot ce am construit amandoi...Acum nu vreau decat sa ma lasi in pace ,sa ramai cu "pariul tau" de 2 bani,cu piticii tai verzi de pe creier...sa ti-i scoata alta!Eu nu vreau sa mai am vreo treaba cu tine!Nici una..e treaba ta,viata ta,inima ta.Nu vreau sa mai fiu acolo,scoate-ma,uita-mi numele,vreau sa ma lipsesc de prieteni ca tine.O sa sterg numele tau,numaru tau,id tau,amitirile,locurile,persoanele,melodiile,lucrurile care imi aduc aminte de tine..Daca vei citi vreodata asta sa stii ca ESTI 0 PENTRU MINE.Nu meriti nici prietenia mea...inainte ti-as fi da orice pentru ca erai unul dintre cei mai buni prieteni ai mei si eu fac orice pentru ei..dar tu m-ai dezamagit din toate punctele de vedere.Nu stiam ca esti asa de jos!Poate odata si odata iti vei da seama ce prostie ai facut..si sper din tot sufletu' ca sa simti si tu asta.Da,imi doresc din tot sufletu sa patesti si tu numai rau!Da,sunt rea,daca ati fi fost si voi ati fi facut la fel.
    Nu ma simt vinovata de nimic,nu am nimic,sunt bine.Nu stiu daca tineam la tine dar ceea ce m-a durut a fost ca erai prietenul meu si nu te-ai gandit nici un minut la asta.Nu e nimic...a trecut..
     E ultima postare pentru tine..promit.

"Sper sa iti fie dor de mine cand ma asculti
Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti
Poti sa apartii oricui, nu e treaba mea
Stiu ca o sa iti gasesti pe altcineva
Da chiar si asa sa simti ca este altceva
Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
Sa fiu in mintea ta in fiecare zi mereu
Tot ce ai in jur sa iti spuna doar numele meu
Orice film, prietena sau carte
Sa iti povesteasca despre mine inca o parte
De lucrurile bune atunci cand n-o sa fiu
Sa iti dai seama cand o sa fie prea tarziu
Ti-a venit taxiul dute pe drumul tau
Ca tie nu tie bine decat cand mi-e mie rau
Sa te gandesti doar la mine mereu
Si ce ai in jur sa iti spuna doar numele meu, mereu"


Reactiile oamenilor care nici macar nu il cunosc :   (:

Raluk: veree....ce distrus, ce dobitoc, fraier, ratat,ipocrit,retardat,fals,javra,paguba,idiot,soimanit,demolat,cretin,tampit,porc,prost,mincinos,nemernic,ticalos,mitocan,imbecil,JALNIC
Raluk: altele insulte nu mai am in cap.


Bravo Raluca,asa fii rea!

Biibu ‹з (4/28/2011 10:43:11 PM): Esti bine ?

Atat..restu is mesaje de genu " vaiii,nu se poate cum asa nu ma gandeam ca ar fi in stare de asta." Este in stare de asta si de multe altele. Ne-a fumat prietenia..asta a facut...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate