luni, 18 aprilie 2011

01:30

       De ceva timp mi-am schimbat rau de tot programul.Dupa cum vedeti,e 01;30 si eu inca sunt treaza.Nu pot adormi!Sau mai bine spus pot dar gandurile care imi vin ma tin treaza cate o ora,doua.Ma gandesc ce o sa fac cand o sa vina tezele,cand o sa am mult de invatat.Am cerut parerea mai multor persoane si spre disperarea mea toti m-au sfatuit sa o las mai moale si sa ma culc mult mai devreme.Fratilor,mie imi place programul meu asa cum e fara sa mi-l schimbe cineva.Ma simt foarte obosita si cand am scoala nu imi termin temele la timp,dar imi place ca sunt mereu spontana si pe fuga.Cu ce m-ar putea afecta pe mine chestia asta?Cred totusi ca ma incearca o tentativa de somn.Nu e adevarat!Ma bag in pat sa citesc.Mai dureaza pana pe la 03:00.
       Noapte buna?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate